İPTAL VE İADE KOŞULLARI

1. İade politikamız nedir?
• Satın almış olduğunuz ürün eğer tarafınıza ulaşmadıysa, ürün hasarlı veya deforme ise iade edebilirsiniz.
• Bu şartlar sağlandığında ürün elinize ulaştıktan 14 gün sonra iade işleminin yapılması gerekmektedir.
• Satın almış olduğunuz ürün hasarlı veya eksik değilse “Cayma Hakkı Kullanılamayacak Ürünler” kapsamında iade gerçekleştiremezsiniz.
• Ürünlerin;
- Kullanılmamış
- Bozulmamış olması dahilinde iade talep edebilirsiniz.
• Satın almış olduğunuz ürün eğer kargo şirketi tarafından size ulaştırılmadıysa iade işlemini bizimle iletişime geçerek sağlayabilirsiniz.
2. Siparişimi nasıl iptal edebilirim?

Siparişiniz henüz kargoya verilmediyse siparişinizi iptal edebilirsiniz. Bunun için “Hesabım” sayfasının “Destek” bölümünden “Sipariş İptal” başlığını seçiniz. İlgili alanları

doldurarak “Gönder” butonuna basınız.

3. Siparişimde yer alan bir veya birkaç ürünü iptal edebilir miyim?
Ne yazık ki sipariş içerisinden belirli ürünleri iptal edemezsiniz. Eğer siparişiniz kargoya verilmediyse siparişin tamamını iptal edip, yeniden sipariş oluşturabilirsiniz.
4. Havale ile oluşturduğum ve henüz onaylanmayan siparişimi iptal edebilir miyim?

Ödeme yöntemi olarak Havale/EFT yöntemini seçtiğiniz siparişiniz onaylanması için 3 iş günü içerisinde ödeme yapmanız gerekmektedir. Eğer ödeme yapmadıysanız

siparişiniz onaylanmaz ve otomatik olarak iptal edilir.

5. İptal ettiğim siparişimde hediye kartı kullandıysam, iptal edilen tutar kartıma yüklenir mi?
Evet, kartınıza iade edilen tutar yeniden eklenecektir.
6. İptal ettiğim siparişte kullandığım hediye çekimi tekrar aktif hale getirebilir miyim?

Hediye çekleri tek kullanımlıktır. İptal ettiğiniz siparişinizde hediye çeki kullanıldı ise tekrar aktif hale getirilmesini talep edebilirsiniz. “Hesabım” sayfasının “Destek”

bölümünden “Konu Başlığını “Kampanya ve Hediye Çekleri ile İlgili Sorularınız”” olarak seçiniz. İlgili alanları doldurarak “Gönder” tuşuna basınız. Talebiniz incelenerek

geri iade işleminiz yapılacaktır.

7. İptal talep etmek istediğim ürün/ürünler kargoya verilmiş ise ne yapabilirim?

Siparişiniz kargoya verilmiş ise iptal işlemi sağlanamamaktadır. Bu durumda siparişinizin sevkiyattan çekilmesini talep edebilir veya paket size geldiğinde açmadan direk

iadesini isteyebilirsiniz.